כלים לטיפול שורש

איך להתכונן לטיפול שורש בצורה נכונה?

כלים לטיפול שורש

רוב המטופלים חוששים מטיפול שורש מכיוון שהם מקשרים אותו עם כאב והליכים מסובכים. אולם, בניגוד למה שנהוג לחשוב, טיפול שיניים מקל על אי הנוחות ולא להיפך.  למרות חרדה דנטלית שכיחה, המטופלים צריכים להבין מדוע הטיפול צריך להיעשות וכיצד הוא עובד.

חינוך ומידע נכונים יעזרו להם להירגע על ידי שמירה על הפחד שלהם.

מה זה טיפול שורש?

טיפול שורש הוא הליך שמטרתו לתקן ולשמור על השן מפני נזקים חמורים. יתר על כן, זהו פתרון בר קיימא יותר מעקירת שן. לרוב, רופא השיניים מחשיב את טיפול השורש כהליך חירום כדי להציל את המטופל מכאבים וסיכונים לזיהום.

טיפול שורש הוא למעשה בחלק החלול של השן. בכל פעם שאתם אוכלים או שותים חם או קר, זה העצב שאחראי לרגישות שאתה עלול להרגיש. אם נוצרת דלקת או זיהום יש צורך בטיפול שורש.

טיפ 1: תשאלו על כל החששות

אם יש לכם חששות, לעולם אל תהססו לפתוח את זה עם רופא השיניים שלכם. תשאלו איך עושים טיפול שורש? חרדה תהווה בעיה אם לא תמצאו לה תשובות ופתרונות. עליכם לזכור שספקי שירותי הבריאות שלכם מאומנים לוודא שהם יכולים לעזור לכם להיות בריאים ונוחים. תבדקו את הk והאם זה מה שאתם חווים.

מחפשים רופא מומחה לטיפול שורש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

טופס יצירת קשר (#4)

טיפ 2: שיהיה לכם שנת לילה טובה ואוכל

הגוף שלכם צריך להיות במצב הטוב ביותר שלו לאורך כל הטיפול. כדי להתכונן לכך, יש לישון טוב לפני יום הטיפול, שינה תמלא את המצברים ותעזור להחלמה מהירה. בדרך זו, אתם יכולים להבטיח שהגוף יכול לסבול את ההליך ולהצליח לאורך כל הדרך. הקפידו על תזונה נכונה על ידי אכילה בריאה.

טיפ 3: להקפיא קצת קרח

הקפיאו קצת קרח או הכינו את שקיות הקרח בלילה לפני התור לרופא השיניים. אתם תהיו אסירי תודה על כך שהם מוכנים במקרר שלכם כשתחזרו הביתה מיד לאחר טיפול השורש. הדחיסה הקרה פועלת כמקלה על כאבי שיניים כאשר ההרדמה מתחילה להתפוגג.

טיפ 4: הימנע ממשקאות חריפים ועישון

טבק ואלכוהול הם גורמי סיכון כשאתם עוברים הליך שיניים הזקוק לחומרי הרדמה. הקפדו להימנע מאלה במהלך תקופת הטיפול. כוס יין לא תהרוג אף אחד אבל עדיין לעיתים גם נדרשים לקחת אנטיביוטיקה לאחר הטיפול וחבל על הכבד שלכם.

טיפ 5: תשקלו לקחת משכך כאבים לפני הטיפול

חלק מרופאי השיניים מייעצים למטופליהם לקחת אקמול כמה שעות לפני הליך טיפול השורש. התרופה תעזור להקל על כל כאב או נפיחות שעלולים להתרחש לאחר מכן.זה לא הברחי אבל אולי לכם זה יעזור.

טיפ 6: תבררו על המשך הטיפול

הטיפול לא מסתיים כאשר אתם עוזבים את משרדו של רופא השיניים. ברגע שתגיעו הביתה, עדיין תצטרכו לטפל במקום הניתוח עד להחלמה. עדיף לדון עם רופא השיניים שלכם באילו הליכים מתאימים לאחר הטיפול שעליכם לנקוט לצורך החלמה מהירה. תרכשו מבעוד מועד את מה שתצטרכו.

מישהי מוכנה לטיפול שורש

טיפ 7: הכינו תוצאות בדיקת רנטגן

ייתכן שרופא השיניים יצטרך את תוצאות בדיקת הרנטגן להערכה לפני שתמשיכו בהליך. ודאו שאתם כבר תוחבים אותם בתיק כדי לא לשכוח אותם בבית. יש רופאים שללא התצלום העדכני מולם לא יסכימו לעשות את הטיפול וחבל לכם על הזמן והכסף.

טיפ 8: התקשרו לספק ביטוח שיניים שלכם

ודאו שאפשרויות התשלום שלכם מוכנות וזמינות. אם יש לכם ביטוח שיניים, התקשרו לספק שלכם והודיע ​​לו על הטיפול הקרוב. זה יעזור לכם עם תשלום ללא עומס במשרד רופא השיניים וגם מליפול על סעיפים כאלה או אחרים.

 

 

ד"ר שמחה פירוב
ד"ר שמחה פירוב

הרופאים שלנו ד"ר שמחה פירוב וד"ר אלנתן פירוב וצוות המומחים שגיבש סביבו משלימים בעבודתם אחד את השני ומתאימים עצמם לעולם מתחדש ששם דגש על תוכניות טיפול אישיות ושילוב של עבודה בין מספר מומחים. במרפאת "שיניים בריאות" תמצאו טיפול אישי וחם לצד מקצועיות ואמינות לא מתפשרת על בריאות השיניים שלכם.

מאמרים שיכולים לעניין אתכם:
לקביעת תור השאירו פרטים